כפות שוקולד מקושטות

שונאת את חודש ינואר.

זהו, אמרתי את זה בקול.

כל כך הרבה ימי הולדת. ימי הולדת=מתנות, מתנות=השקעה לא קטנה וכשאני אומרת השקעה לא קטנה אני מתכוונת די גדולה.  בכל זאת עם 3 אחים, אחיין ונסיכה אחת קטנה שבמקרה החליטו להיוולד באותו החודש קשה שלא לסיים את החודש בפשיטת רגל או לפחות בהכנת עוגות בכמות מסחרית.

הנסיכה היא אחרונת החוגגים בחודש וחגגה יום הולדת 5 לפני קצת יותר משבוע.  חמש זה יום הולדת עגול בדיוק כמו יום הולדת 20, 30 ודומיו וכיאה לאירוע נחשב כל כך היינו צריכות לחגוג אותו בסטייל ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת.  את הרעיון קיבלתי ממספר אתרים ברחבי הרשת.


כפות שוקולד מקושטות (40 כפות)

המצרכים:
270 גרם שוקולד מריר איכותי
60 גרם שמנת מתוקה
סוכריות צבעוניות, דרז׳ה, m&m או כל מה שעולה על רוחכם
40 כפות פלסטיק

הוראות הכנה:
המיסו את השוקולד והשמנת המתוקה בבן מרי (סיר כפול שבחלקו התחתון יש מעט מים רותחים).  ערבבו בעזרת מרית סיליקון עד שהתערובת חלקה ואחידה.
הניחו את הכפות כשהידיות שלהן מוגבהות על שולי התבנית על גבי תבנית מרופדת בנייר אפייה ומלאו אותן בשוקולד (בערך 80% מתכולת הכף, הסוכריות ימלאו את השאר).
פזרו סוכריות כראות עיניכם.  הדקו את הסוכריות מעט לשוקולד על מנת שלא יפלו.
הכניסו לפריזר או למקרר למשך כעשרים דקות עד להתקשות השוקולד.

הארות והערות:
# אני השתמשתי בשוקולד מריר 70% מוצקי קקאו והילדים טרפו אותן.
# ניתן להמיס את השוקולד והשמנת במיקרוגל.  הפעילו את המיקרוגל לפרקי זמן קצרים של 10-15 שניות כל פעם וערבבו בין כל פעם.  כשהשוקולד מומס בערך כ-80% הפסיקו את החימום וערבבו עד לקבלת תערובת חלקה.  מאחר ואני רוב הזמן לא נשמעת להוראות של עצמי אני מצליחה לרוב לשרוף את השוקולד ולכן מבחינתי הדרך הנוחה היא להמיס את השוקולד על גבי בן מרי.
# כשמזג האויר קר ניתן להשאיר את השוקולד להתקשות בטמפרטורת החדר.
# כמה זמן הכפות נשמרות? שאלה טובה. הן די חוסלו מיד. 

תגובות