פסטו נענע דבש ושתי הצעות הגשה

אני יוצאת דופן, לא בכוונה, באמת שלא. כשכולם מתעסקים עכשיו במתכונים לארוחה ללפני ואחרי יום כיפור אני התחלתי לחשוב על המנגל של סוכות.

מסורת בבית משפחת המטורללת כל יום עצמאות וסוכות להזמין משפחה וחברים ל״על האש״ המוני.  ובעודי מתכננת מה להכין אני גם מתחילה להתאבל על היעלמותם העתידית של פירות הקיץ.

אז כדי ללוות אותם הכנתי ממרח פסטו מתוק.  כן, מתוק. קראתם נכון, מתוק.  וגם הבאתי לכם שתי הצעות מה לעשות איתו.



פסטו נענע דבש

המצרכים:
3/4 כוס דחוסה ביותר עלי נענע ללא גבעולים
1/4 כוס שבבי שקדים מולבנים קלויים קלות
2 כפות דבש
1 כף מיץ תפוזים סחוט (בערך מחצי תפוז קטן)

אופן ההכנה:
במעבד מזון הניחו את כל החומרים ועבדו עד לקבלת ממרח חלק.
העבירו לצנצנת אטומה ושימרו במקרר עד לשימוש.

עכשיו מה תוכלו לעשות עם זה?

הצעה ראשונה:
אפרסקים צלויים עם שמנת מתוקה/גבינת מסקרפונה/יוגורט ופסטו נענע דבש



חצו אפרסקים לבנים לפי כמות הסועדים, שמנו כל חצי אפרסק במעט שמן צמחי וצלו בתנור במצב גריל על רשת או על מנגל עד שהאפרסקים מתרככים מספר דקות מכל צד.  שימו מעט פסטו בתוך כל חצי אפרסק ועטרו בשמנת מתוקה.



הצעה שניה:
סלט קוביות מלון כתום, בולגרית ופסטו נענע דבש



חיתכו מלון כתום לקוביות בגודל ביס. פוררו גבינה בולגרית לפי הטעם והוסיפו ממרח פסטו נענע דבש.  ערבבו את כל הרכיבים והגישו.



חתימה טובה וצום קל



תגובות

  1. רעיון מעניין. אני מכינה פסטו מנענע מעת לעת, אבל אף פעם לא חשבתי לקחת אותו למחוזות המתוק. אנסה את זה בצרור הבא. נראה לי שזה גם ילך טוב לשפצור גלידת וניל בנאלית.

    השבמחק
    תשובות
    1. שימחת אותי :-) אני אשמח לשמוע אם אהבת.

      מחק

הוסף רשומת תגובה