שלגוני קוקוס, צ'יה ומנגו


פתחתי מפעל לארטיקים הקיץ, מפעל ביתי שבו אני שולטת על מה נכנס לארטיק ואני נפעמת מכך שילדי הבית ניגשים למקפיא, בוחרים להם ארטיק מלא בכל טוב ולא מבקשים אחד קנוי.

זו מעדיפה את ארטיק הפטל, מאצ'ה-ליים וקוקוס ואז מגלה את אחרון שלגוני הנקטרינות והשמנת ומשביעה אותי שאני מכינה עוד לביקור הבא שלה אצלנו. זו נותנת ביס בשלגון בננה, חמאת בוטנים ושוקולד, מתמלאת ממנו ומעבירה אותו לאביה, וזו עושה חיסול ממוקד בשלגוני קרם הקוקוס, צ'יה ומנגו.

שלגונים מפירות אמיתיים, עם רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים עם מנגואים שקטפתי מהעץ בגינה והבנות שאוכלות אותם עושים לי טוב בלב.



שלגוני קוקוס, צ'יה ומנגו:

המצרכים:

1 פחית קרם קוקוס ללא חומרים משמרים (עדיף כמה שיותר אחוזי שומן, 17%-19% אידיאלי)
2 כפות זרעי צ'יה
1-2 כפות מייפל אמיתי אורגני
1כפחת תמצית וניל
2 מנגו קלופים ללא הגלעין

אופן ההכנה:

מערבבים ביחד קרם קוקוס, צ'יה, מייפל ווניל בקערה. מעבירים למקרר לחצי שעה או יותר.
טוחנים את המנגו בבלנדר או מעבד מזון עד לקבלת מחית חלקה.
מוציאים את תערובת הקוקוס צ'יה מן המקרר ומערבבים.
ממלאים תבניות ארטיק במחית מנגו ותערובת קוקוס צ'יה לסירוגין.
מכניסים מקלות ארטיק ומקפיאים לפחות לשעתיים.

השלגונים לא יוצאים מאוד מתוקים, אתם יכולים להתאים את המתיקות שלהם לפי טעמכם, קחו בחשבון שבהקפאה המתיקות מתעמעמת אז לפני ההקפאה התערובת צריכה להיות מתוקה יותר

תגובות