הנאה ההגשה בעיניכם?

קצת אסקפיזם אף פעם לא הזיק.

אז אף מילה על המצב הבטחוני, על האזעקות בגוש דן ובכלל.

הפעם אין מתכון.  לא התחשק לי לאפות, לבשל או כל דבר שקשור במזון, חוץ מכמובן לאכול (לצערי שום דבר כנראה לא יגרום לי להפסיק לאכול גם לא ירי טילים לכיוון מרכז הארץ, אופסס, אמרתי אף מילה).

אולי זו רק אני אבל הרבה פעמים כשאני אופה משהו אני מרגישה שאין לי את המעמד המתאים להגיש עליו את המאפה.  זה קורה בעיקר כשאני מכינה שולחן ליום הולדת או כל אירוע בסגנון. בפעם האחרונה החלטתי להכין לי אחד כזה. אני הצגתי עליו קאפקייקס, אבל גם עוגה תתאים.  תוך 15 דקות יהיה לכם מעמד תוצרת בית נאה שלא עלה הון תועפות.


חומרים להם תזדקקו:
עוגת דמה מקלקר או קאפה בקוטר 24 או קטן יותר לבחירתכם
נייר בריסטול או קארדסטוק בצבע ודוגמה רצויה
עפרון ומספריים
גליל נייר קרפ בצבע לבחירתכם
מחט וחוט בצבע תואם לנייר הקרפ
דבק שקוף/לבן
סרט קישוט לבחירתכם 

ההכנה:
בעזרת עפרון סמנו את היקף עוגת הדמה על גבי הבריסטול וגזרו.  הדביקו את הבריסטול על גבי עוגת הדמה בעזרת הדבק.  על חלק זה תניחו את העוגה או הקאפקייקס.
כשגליל נייר הקרפ עדיין סגור גזרו ממנו חתיכה (ככה שכשתפתחו אותה היא תהיה באורך כל הגליל) שגובהה הוא גובה עוגת הדמה + 1 ס״מ.
חתכו חוט באורך היקף עוגת הדמה + מספר סנטימטרים ליתר בטחון והתחיל לתפור את רצועת נייר הקרפ באמצעה תוך כדי יצירת כיווצים.  יכול להיות שתצטרכו יותר מרצועה אחת כדי להקיף את כל עוגת הדמה.
כשהרצועה בעלת הכיווצים מוכנה הצמידו אותה לקלקר והדביקו אותה בדיוק היכן שמתחברת (אם השתמשתם ביותר מרצועה אחת הדביקו בין רצועה לרצועה.
גזרו את הסרט באורך הרצוי וקישרו אותו בצורה דקורטיבית היכן שממוקם החוט על מנת להסתירו.

וואלה יש לכם מעמד לקאפקייקס או עוגה בעיצוב אישי.  על הקאפקייקס עצמן אולי נרחיב פעם אחרת.

תגובות