יום הולדת שנה ומתנה

הבייבי שלי בן שנה היום וכצפוי אני ממשיכה להיות אני וכמעט פספסתי את התאריך.  הייתי בטוחה שאנחנו חוגגים רק עוד שבועיים, זה מה שהזיקנה עלולה לעשות לחלקנו.

הרשו לי לרגע להיות נדושה ולסכם את השנה החולפת כמיטב המצעדים הפופולריים ולדרג את עשרת הפוסטים הנצפים ביותר השנה.
 
את יחסי האהבה-שנאה שיש לי עם הפוסט הזה כבר הזכרתי מספר פעמים בעבר אך למרות הכל הוא נשאר הפוסט הכי פופולרי בבלוג וכבר מצאתי מתכונים שהתבססו עליו ברשת.


הפתעה, הפתעה, אך לפוסט הזה אין קשר לאוכל.  הפוסט שתפס תאוצה בפסח כשנכתב זכה לעדנה מחודשת בראש השנה ואני סקרנית לדעת אם מישהו באמת טרח והכין פצצות אמבט ביתיות חוץ ממני.


שיתוף הפעולה שלי עם מור, עד כה היחיד בחייו של הבלוג, הניב את המאפינס הבאים ובוקר של הרבה צחוק ואלכוהול ואת אחד הפוסטים המשעשעים ביותר בעיני.  ותודה למור שהביאתני עד הלום.



העוגיות שהכי אהובות על הנסיכה עד כה, והעוגיות שהכי הרבה טעמתי מהן בעבודה בימים הראשונים לאחר פרסומו כשכולן החליטו להכין אותו ולהביא לי טעימות.



ביום שהוכחתי לעצמי שאין גבולות לשיגעון שלי והכנתי ארוחת צהריים טבעונית לחמישים איש בלילה אחד.  אז לא מתוק הפעם אבל הייתה דרישה רבה לפרסום המתכון הזה.



הפוסט הראשון שפורסם במסגרת הפרוייקט של מנטקה - אתר הקונדיטוריה הישראלית, כחומר ביד הבלוגר.  ואני בתור לא חובבת קוקוס גדולה במיוחד השתמשתי בכל תוצר אפשרי של הקוקוס.



עוד פוסט שפורסם במסגרת כחומר ביד הבלוגר, ממש בשניה האחרונה הצלחתי להוציא מתחת ידי גלידת צ׳אי שלא אכזבה למרות שזה היה אחד השבועות העמוסים וההזויים בחיי.
 


פוסט נוסף שפורסם במסגרת כחומר ביד הבלוגר ואף על פי שחומר הגלם היה מרשמלו הצלחתי לשלב בו תותים, הפרי שהכי הייתה לי אובססיה אליו באותה תקופה ובעצם תמיד.



איך אפשר בלי אלכוהול, אחד מאבות המזון המועדפים עלי.  או כפי שנאמר כבר על ידי גדולים וטובים ממני, הנסיון שלי לדרדר את כולם לאלכוהוליזם.



העוגה שתמיד מצליחה, אפילו בתנאי שדה בערב חג המולד באנגליה כשאין מיקסר באופק והיה צורך אפילו לקנות תבנית אפיה.  


וכמובן אי אפשר בלי מתנה.  אז החלטתי לפנק אחד מכם במארז הפתעה של מוצרי אפיה שווה במיוחד באדיבות חנות התבלינים האהובה עלי ביותר, פיצוחי נגר, שנמצאת ברחוב שדרות יעקב 50, ראשון לציון.  יפתח הבעלים הוא איש מקסים שיעזור לכם בכל מה שתחפצו, תוכלו למצוא בחנות מוצרי אפיה, תבלינים, אגוזים ופירות יבשים, חומרי גלם אסייתים ועוד.

אז איך תוכלו לזכות במארז? הירשמו לקבלת עדכונים במייל (אל תשכחו לאמת את כתובת המייל שלכם) עד לתאריך 21.9.13 בחצות.  בין הנרשמים תיערך הגרלה וזוכה אחד יוכרז ב-22.9.13 עד חצות וישלח אליו מייל המבשר על זכייתו, במידה והזוכה לא יצור קשר תוך 48 שעות במייל חוזר הוא יאבד את זכותו לקבלת הפרס.  המארז ישלח לזוכה בדואר רשום בגבולות ישראל בלבד.

שתהיה לכולנו שנה מקסימה.

תגובות

  1. ברכות לשנה של כתיבה! לעוד שנים רבות וטובות

    השבמחק
  2. מזל טוב לאלכוהוליסטית החביבה עלי!! שהשנה הנהדרת הזו תהיה הראשונה of many :-)

    השבמחק
  3. א. קולולו! :)
    ב. הסינרול ב-5 דקות נשמע להיט! מזל שמפרסמים רשימות מדי פעם- זה מביא אותך למתכונים שעוד לא נתקלת בהם :)
    ג. יופי, עכשיו אני מפנטזת על ערכות אפייה מסתוריות... מה עשית?? :P

    השבמחק
  4. יישר כוח!! יש איסור על קרובי משפחה להשתתף בהגרלה?

    השבמחק
  5. מעין - תודה רבה

    מור - גם מטורללת וגם אלכוהוליסטית, אני צוברת תארים במהירות רבה, מאחלת לכולנו עוד שנים רבות ונהדרות.

    איילה - א. ממש תודה. ב. העוגה באמת מוצלחת, לא מאכזבת כל פעם מחדש ג. תוכלי לראות בדף הפייסבוק של הבלוג חלק ממארז ההפתעה. בכל מקרה בהצלחה.

    רז - ההשתתפות אסורה על בני משפחתה של המטורללת ובכל מקרה אם אתה רוצה משהו אני תמיד מכינה לך.

    תודה לכל המברכים והמברכות ולחיים שנים נוספות מדהימות

    השבמחק
  6. נרשמתי, לא קיבלתי אישור למייל, בדקתי שוב, ואז בדקתי ברשימת המועדפים שלי, מתברר שכבר נרשמתי בעבר לקבלת עדכונים, ואף שמרתי את הבלוג ברשימת המועדפים שלי. אני גרה בראשל"צ, ולא מכירה את החנות המדוברת. כמובן ש"המחדל" הזה יתוקן בהקדם. בחצות, כשאני כבר כמעט ישנה ובעלי רק נכנס למיטה, שאלתי אותו איפה זה רחוב מורדי הגטאות. הוא בטח חושב שחלמתי, אבל אני כבר הבנתי איפה זה ובקרוב אבקר שם...
    כל הנ"ל מגדיל את סיכויי לזכות???
    שנה טובה וגמר חתימה טובה!!!
    חפציבנשושן

    השבמחק
    תשובות
    1. חפצי את נהדרת. כמובן שוחד תמיד יכול לעזור בהגדלת סיכוייך לזכות ;-) בהצלחה, שנה טובה וחתימה טובה.

      מחק
    2. בתור מצטרפת וקוראת חדשה של הבלוג רציתי קודם כל לאחל מזל טוב לרגל יום ההולדת של הבלוג, ושנית רציתי להגיד לך שנהניתי מאוד מאוד לראות את כל הפוסטים הטעימים והמתוקים שהעלת. אשמח להתעדכן ולראות עוד דברים מיוחדים כאלה
      נ.ב שאפו על העוגה הבחושה- סינרול ב5 דקות!!!!:)
      שיהיה לנו צום קל וגמר חתימה טובה;)

      מחק
  7. וחייבת לציין בפנייך שאהבתי מאוד את הסבונים הריחניים שלך;)

    השבמחק
  8. טוב, אין כמוני אלופת ההולכים לאיבוד בדרכים... מתברר, שאני כן מכירה היטב את החנות המדוברת, ואף קונה בה לעיתים קרובות. רק שאת כתבת רח' מורדי הגטאות 50, ואילו אני מכירה אותה בכתובת השניה - שד' יעקב 50. עכשיו, כששיפוץ הכביד בשד' מתארך ומתעכב, אני מגיעה למגדלי העיר דרך רח' מורדי הגטאות, אבל אף פעם לא שמתי לב שזה שם הרחוב. אוי לבושה...
    וכן, יוצא לי להגיע לשם פעם בכמה ימים, שם קופ"ח, שם הצלם, שם הספר, לא רחוק משם ההורים של בעלי גרים - בקיצור מגיעה לשם לסידורים, אבל לא הסתכלתי על שם הרחוב.... נו, מזל שסיקרנת אותי עם החנות והייתי צריכה לבדוק אותה בעצמי...
    חג שמח!!
    חפצי בנשושן

    השבמחק
    תשובות
    1. חפצי את צודקת הכתובת המדויקת היא שדרות יעקב 50 בפינה עם מורדי הגטאות, הטעות תתוקן בהקדם. שמחה שקפצת לבקר. החנות הזו מבחינתי היא גן עדן קטן.

      מחק

הוסף רשומת תגובה