סמוזי תמר וניל

איך היה היום בגן?

בסדר.

זהו? זה כל מה שיש לך לספר לי?  מה עשיתם?

כן, כלום.



אבל מסתבר שלנסיכה היו הרבה דברים חשובים לספר לי.  כל כך חשובים שהם כללו את הדלקת הטלויזיה והתיישבות עלי בשעה שתיים לפנות בוקר תוך כדי פטפטת בלתי פוסקת.


מאוד חשובים שגם בארבע לפנות בוקר היא הרגישה צורך עז להעיר אותי ולספר לי מה עבר עליה בגן תוך כדי ליהוג בלתי נגמר.

והיא גם גרמה לי להתרגש מאוד מהתובנה הנהדרת שלה שאם יש אינסוף מספרים אז יש גם אינסוף אהבה, רק חבל שהרצון שלה לחלוק עימי את התובנות הנהדרות שלה התרחש בחמש וחצי בבוקר ולא למשל בחמש אחר הצהריים כשאספתי אותה.

אני עדיין מנסה להתאושש מהלילה הלבן שעבר על כוחותינו.

סמוזי תמר וניל

המצרכים:
1 כוס דחוסה תמרים מזן מג׳הול מגולענים
1 כוס חלב
1 גביע (150 מ״ל) יוגורט עיזים
2 כפות שיבולת שועל
1 כפית מחית וניל
1/2 1 כוסות קרח

ההכנה:
שימו בבלנדר את כל החומרים וטחנו עד לקבלת מחית חלקה.



תגובות