מרטיני פאדג׳ שוקולד וחמאת בוטנים

גם לכם קרה שחזרתם מהעבודה בשעת לילה מאוחרת והחלטתם שקוקטייל קליל זה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו?



טוב אולי זו רק אני, אז ערבבתי לי אחד ממה שהיה בבית ויצא כל כך מוצלח שהייתי חייבת לבדוק את זה שוב, אז הכנתי עוד סבב קוקטיילים, כן ברבים.



ויום למחרת הייתי בטוחה שסתם דמיינתי לעצמי שזה היה כל כך טוב אז הכנתי עוד אחד.  שעתיים מאוחר יותר כבר סתם רציתי קוקטייל נוסף כי כבר הייתי משוכנעת שהוא מוצלח.

בגלל שאני לא אגואיסטית (רוב הזמן) החלטתי לשתף אתכם ואולי זה היה פשוט רק תירוץ להכין את הקוקטייל פעם נוספת, הייתי צריכה הרי לצלם לכם כמה תמונות.


מרטיני פאדג׳ שוקולד חמאת בוטנים

המצרכים:
1/4 כוס (60 מ״ל) אייריש קרים
1/2 כוס (120 מ״ל) חלב
3-4 קוביות קרח

אופן ההכנה:
הקפיאו כוס מרטיני לחמש דקות.
בבלנדר או עם בלנדר מוט טחנו את כל המצרכים למשך כ-2 דקות.
מזגו לכוס המרטיני הקפואה והגישו.

תגובות

  1. פני, את לא יודעת שאסור לשתות לבד? למה שלא תזמיני אלייך מישהו - או מישהי **שיעול היסטרי** - לאיזה קוקטייל או שניים?

    השבמחק
  2. ממש ממש בא לי!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה